Saturday 4 November 2017

Ozforex Travel Kort Avgifter


OzForex Prepaid Travel Card.1 av 5 gjennomgått 19. november 2015.Som de mange korrekturleserne her under jeg også skal bli revet av denne mobben Macquarie Bank har du ingen skam. Jeg har betalt mange tusen dollar i min Macquarie Bank Ozforex reisekort For å konvertere de AU til USA betalte jeg deres detaljhandelskurs som inkorporerer sine avgifter og fortjeneste. De har nå bestemt seg for at de ikke vil bli i reisekortbransjen og insisterer nå på at jeg selger min amerikanske tilbake til dem også i detaljhandelskonverteringsrenten med andre ord vil de belaste meg for deres beslutning om å avslutte bussen. Det er passende og rettferdig tilnærming ville være å tilby meg og andre som har klaget her for å kjøpe tilbake USA til markedsprisen dvs uten innbyggede avgifter eller fortjeneste og å betale oss kompensasjon si 5 for å måtte omforme vår AU tilbake til USA eller hva som er klar for vår neste tur. De tjener til stor nytte av deres beslutning om å lukke butikken. Prisene som brukes til å konvertere VÅRE penger tilbake til AU a re kriminell Vi må alle gå til media som er tradisjonelle og sosiale om dette. Tvisteløsningsmekanismene fra Ozforex og Finansombudsmannen som finansieres av bankene, er ikke verdt bryet jeg vil satse London på en murstein som Ozforex-offiseren som ser til å svare på klager som er oppstått i dette forumet, vil snart forsvinne. Kan jeg foreslå at hvis du har hatt et lignende problem med dette antrekket, bør du kontakte en velkjent finansjournalist og forklare situasjonen for henne. Her er det en veldig god historie her. Prøv dine lokale papirer eller snakke tilbake radio De fleste ABC radiostasjoner har et ukentlig forbruksprogram som tar klager på fly. En e-post eller to til ditt lokale medlemmene av parlamentet vil ikke gå på avvei da på gutta får den store enden av byen rettferdiggjøre seg selv. Tips I korrespondansen din med media må du se minst en gang til Macquarie Bank Jeg tror Ozforex vil være borte veldig veldig snart. 1 person fant dette nyttig, gjør du Yes. Product er nå trukket tilbake. 1 av 5 gjennomgått 18. november 2015. Hvis du har en som jeg har alt du trenger å gjøre er å finne ut hvordan du får dine 3 valutaer tilbake uten å ta et bad Lykke til Trodde jeg var smart, lastingskort for ferie pre tank av AUD Slike hubris Uuse en bank utstedt produkt Hva du mister i hastigheten du gjør opp med fred i sinnet. 1 person fant dette nyttig, gjør du Yes. Hi Bardon, våre unnskyldninger for alle problemer med at du har gått gjennom Vi vil gjerne eskalere dette for deg Vennligst send de beste kontaktopplysningene dine og se på, og vi kommer snart til å bli kontaktet. OFFX postet 19. november 2015.2 av 5 gjennomgått 14. oktober 2015.Jeg klarte for å fullføre ferien før lukningen, men fortsatt hadde litt penger igjen Konvertert tilbake til aud og gikk gjennom elektronisk overføringsprosess Det var 6 uker siden og Noney er borte fra reisekortet, men ikke i min konto Telefonsamtaler og e-postmeldinger virker ikke for å gjøre noen forskjell. 1 person fant dette nyttig, gjør du Yes. Hi, vår apolo Gies for alle de problemer du har gått gjennom Vi tar denne saken veldig alvorlig Vennligst send dine beste kontaktdetaljer og en kort beskrivelse av problemet til, og vi kommer snart i kontakt. Sending av oss på 16. oktober 2015. Endelig hadde penger refundert etter noen få stumme e-postmeldinger Alle svar gjennom macquarie er veldig sakte - 7 uker for å få litt penger overført. De har litt å lære om kundeservice. Jeg har ikke lest mer. Iggy Pop postet 21. okt 2015.1 av 5 anmeldt 25. sep 2015 . I følge OzForexs velkomstbrev har OzForex Travel Card, som jeg opprettet i april 2015 for en tur til Japan i februar 2016, gitt meg trygg, enkel utenlandsk valuta mens jeg reiser, og har funksjoner og fordeler som inkluderer bekvemmelighet, verdi, verdensomspennende tilgang og enkel lasting Vel, ikke når kortet blir stengt i november før jeg får sjansen til å bruke Yen som jeg kjøpte da valutakursen var god nå, kan jeg bare bytte for AUD og vil miste om jeg må kjøpe igjen nå på en lo wer valutakurs Hvorfor bør jeg miste når de har pengene mine nå i 6 måneder, og jeg får ikke produktet jeg kjøpte, og jeg trodde Macquarie OzForex var et anerkjent selskap Dodgy, dodgy, dodgy.3 folk fant dette nyttig, gjør du Ja. Hei Vee, takk for at du tok deg tid og forlot oss. Vi tar dette saken veldig alvorlig. Vennligst send de beste kontaktopplysningene og en kort beskrivelse av problemet til, og vi kommer snart i kontakt. 2015.Hi, Vi har et ozforex-kort hver, oppdaget i dag 12 6 15 at man har blitt hacket, de kjøpte 7.500 00 AU verdt varer fra franske nettbutikker tidlig i måneden Vi rapporterte dette til Ozforex via telefonnummeret på kortet , men fant det vanskelig å forstå den fyren som svarte, han sa at han ikke har en e-postadresse, men vil referere saken til deres tvisteteam, han sa å forvente et svar i 6 til 8 uker, da sendte jeg en e-post til Ozforex Sydney. sier å ringe nummeret på kortet Fra det jeg har lest h Ere, min reise har nettopp begynt. Nå overfører penger i vårt andre Ozforex-kort tilbake til AU for å trekke tilbake til minibanken mer mer enn oss. Figur vi har tapt nok Jeg gjetter det er mer der ute i samme båt som vi er der hvis det er er mye mer kan det være på tide å snakke med en nåværende affære Hvis de legger dette på TV, vil jeg satse på mange Ozforex-kortinnehavere vil rush til sine datamaskiner for å sjekke balansen Doug. Doug S spurte den 12. juni 2015. Han Doug , beklager å høre om dette, vi tar disse sakene veldig seriøst Kan du vennligst email oss dine kontaktopplysninger to. OFX svarte på 15. juni 2015. Du har lest min anmeldelse Jeg har fortsatt ikke fått mine stjålne midler tilbake, og dette er dag 76 siden jeg inngav tvist ble jeg også fortalt 6 til 8 uker jeg har klaget til FOS og en klage til ACCC Markedsavdelingen råder deg over at de tar dette på alvor. Vel jeg tar også å bli fortalt 6-8 uker veldig alvorlig på dette notatet Doug, og på råd for å begrense kommentarer for å inneholde hva er for tiden offentlig, jeg håper du får en rask oppløsning. alex2001 svarte 16. juni 2015.Hi Ozforex Official, Takk for kontakt, jeg har svart med mine kontaktdetaljer, og jeg tar også disse sakene veldig alvorlig, de fleste av våre venner i vår aldersgruppe blir ikke involvert i nettbanker av noe slag, da de bare ikke stoler på eller forstår systemet og har tvil om sikkerhet. Vi har imidlertid tatt imot denne moderne teknologien og har gjennom årene bare hatt en annen uautorisert transaksjon på kreditt kort som banken undersøkte og refunderte veldig raskt På grunn av dette arrangementet med Ozforex har vi mistet all trygghet i ditt sikkerhetssystem, da kortnummeret som ble brukt på alle uautoriserte transaksjoner, var det ekstra kortet du oppgav, som vi aldri har brukt, og dette er støttet av det faktum at den eneste gangen dette kortnummeret vises på en transaksjonshistorierapport, er for uautoriserte transaksjoner. Som et resultat av dette har vi nå tvil om sekuri Ty for online Banking generelt Svaret vi fikk da vi ringte telefonnummeret på baksiden av kortet vårt, var ekstremt skuffende, antar jeg at anropet gikk til et utenlandsk call center, da det var en tidsforsinkelse i samtalen med en veldig vanskelig å forstå utenlandsk person Hilsen Doug. Doug S svarte 16. juni 2015. Etter å ha lest vurderinger på dette produktet, ville jeg nok ikke risikere det som en korrekturleser si det. Fordi ozforex overvåker denne siden, vil jeg spørre deg om svaret ditt på hva som er sant og riktig total tid det tar å sortere ut kortsvindel. Vel, Brett, det er dessverre ikke gode nyheter. PDF-meldingen er 6 til 8 uker eller 45 dager. Ringtelefonpersonalet sier også dette Dette er langt fra sannheten i min situasjon, og en annen kunde Alex Jeg er på 8 uker og venter fortsatt på rundt 1 4 av mine stjålne penger som skal tilbakebetales. Bare mottatt en del av tilbakebetaling denne uka. Jeg anbefalte telefonnummeret til denne svindelen 12. april. Oz forex har ikke rådet mastercard av svindelen til 14. mai Mastercard ha ve 45 dag for å svare på tilbakebetaling fra 14. mai har jeg spurt oz forex flere ganger for å avklare alt dette i over en måned og fikk bare svarene denne uken. De har den verste kundeservicen jeg har kommet over, med neste til ingen kommunikasjon I flere uker har jeg bedt om oppdateringer med at mitt svar er det i tvister. Faktisk tok det dem over en måned for desputes å se på dette og deretter rådgjøre mastercard, bare viser at de var i med å skynde seg for å få denne saken sortert Jeg snakket også med en gentleman på McQuarie bank. Han sa at det bare skulle ta 2 uker for tvister å se på svindel. Alle 3 oz forex-kunder på dette produktanmeldelsesstedet har eller vil lukke våre oz forex-kontoer så snart vi har alle våre pengene returnerte Jeg vil ikke anbefale dette kortet jeg har siden sett på andre reisekort og valutakursene er svært like Lykke til med din beslutning. cindy svarte 29. mai 2015. Stor besparelse for utenlandske pengeoverføringer. Er du i utlandet eller b Uying et feriehus Hvis du overfører penger internasjonalt via banken din, kan du miste hundrevis til tusenvis av dollar. Prøv OzForex og se hvor mye du kan spare om transaksjonen din på få minutter - det er trygt og enkelt. Steg 1 Registrer og bestill overføringen Trinn 2 Foreta en betaling Trinn 3 Vi konverterer levering. Hva våre kunder sier. I de 3 månedene jeg har brukt OzForex, har jeg reddet tusenvis i forhold til hva jeg betalte på internasjonale overføringer på en av de store 4 bankene. Det er raskt, enkelt og veldig enkelt å bruke QldDan - Productreview. Love OzForex Jeg er en ny kunde, god service og billigere enn større banker for å sende penger til utlandet. Sharon - Facebook. Full nettside Copyright 2017 OzForex Limited. OzForex Travel Card Review. OzForex Travel Card tilbyr noen av De mest konkurransedyktige valutakursene med en av de laveste valutamarkedene i markedet. OzForex Travel Card vil ikke lenger være tilgjengelig for søknader da dette kredittkortet ikke lenger er tilgjengelig for nye kunder, Th e informasjon gitt og kort kan ikke søkes om, men informasjonen på denne siden har blitt holdt til fordel for eksisterende kunder og for de som er interessert. Sammenlign andre reisekort. OzForex Travel Money Card er en praktisk måte å få tilgang til pengene dine på. mens du reiser utenlands Dette reisekortet kombinerer verdensomspennende aksept og sikkerhet for et MasterCard med markedsledende valutakurser som tilbys gjennom OFX. Denne artikkelen vil se på OzForex Travel Card og markere noen av de forskjellige punktene og områdene hvor det gjør det ikke så godt som andre kort i markedet. Denne vurderingen vil dekke. Travel penger kort arbeid ved å tillate deg å konvertere penger til en rekke utenlandske valutaer, slik at du kan tilbringe som en lokal når du reiser til utlandet Du laster Australian Dollars AUD på kortet og konverter penger til en akseptert valuta lommebok av ditt valg. Du kan overføre AUD til åtte valutaer med OzForex Trav el-kort Og en av de store punktene ved dette kortet er at du ikke må bytte valutaer når du først legger inn Aussie Dollars, du kan vente til du tror at valutakursen er gunstig Når du konverterer pengene til en utenlandsk valuta, rate er låst i. Så du er beskyttet mot negative valutasvingninger også. Du kan overføre penger mellom lommebøker, se kontosaldoen og overvåke transaksjonene dine via OzForex Travel Card-nettstedet - det gjør hele prosessen enkel å administrere. Hvordan bruke OzForex Travel Card. When du ønsker å kjøpe, selv om du bruker dine egne penger, trykker du på kreditt. OzForex Travel Card fungerer på samme måte som andre MasterCard Du kan bruke den der MasterCard er akseptert, både på minibanker og over teller Det er noen steder der du ikke kan bruke kortet, men dette reisekortet kan ikke brukes til å kjøpe over telefonen. Et multi-valuta reisekort. OzForex Travel Money Card tillater nå du kan overføre til det maksimale antall valutaer som nå tilbys av reisekort. Du kan konvertere australske dollar til. USAs dollar. Store britiske pund. Nye Zealand-dollar. Hong Kong Dollars. Singapore Dollars. Canadian Dollars. Japanese Yen. It s Det er verdt å nevne at mellom disse kontoene kan du bare ha AUD-ekvivalenten på 25 000 på kortet til enhver tid. Så store spenders vil kanskje vurdere et alternativt kort. Chris Minehan, markedsføringschef for OFX, snakker om OzForex Travel Card. OzForex-reisen Kort er en trygg og sikker måte å få tilgang til pengene dine når du er i utlandet. Det er en moderne versjon av den gamle reisendes sjekker. Hovedfordelen med kortet er bransjens budgivning. Det er 2 99 over grossistprisen, og det er det beste rate på markedet Mange av de andre reisekortene er mellom 4 og 8-marginer. Det er heller ingen gjenoppladsgebyr på OzForex reisekort. Det er det eneste kortet i Australia som ikke har noen på nytt, og det vil spare deg for 1 av månen du laster hver gang Så hver gang du setter 1000 på kortet, sparer du 10 Du får et sekundært kort med reisekortet, slik at du kan holde deg i din ekstra koffert eller et annet sted. Hvis du mister det, gjør du ikke Det må ikke vente 48 timer for MasterCard eller kortleverandøren å sende deg et nytt kort. OzForex-kortet har noen begrensninger for sikkerhet. De maksimale midlene som må lastes på kortet, er 25.000 australske dollar. Vi har også et minimum på 100 belastningsbeløp på der Du kan ikke laste mindre enn 100 på kortet til enhver tid OzForex reisekort er tilgjengelig med ni separate valutaer, eller det vi kaller Wallets It er tilgjengelig i australske dollar, amerikanske dollar, kanadiske dollar, New Zealand dollar, Hong Kong dollar, Singapore-dollar, japansk yen, Euro og Great British pound Du kan overvåke pengene dine utenlands ved hjelp av SMS-varsler. Vi har også en nettportal hvor du kan gå inn og få tilgang til kortinformasjonen. Vi kan sende varsel når du har lave saldoer , og du vil g et SMS-varsel på telefonen for å gi deg beskjed om å fylle opp med god tid til å få pengene på OzForex reisekort. En ting du bør vurdere når du får et reisekort, er valutakursen du får. Alle banker og reisekortleverandører vil belaste en markering over hva vi kaller interbankrenten, og det er satsen du ser når du ser på de nattlige nyhetene. OzForex har en oppslag på 2 99 på den interbankrenten, og mange andre tilbydere har mellom 4 og 8. Hvordan å legge inn penger på OzForex Travel Card. Fundene er lastet inn på kortet ved hjelp av BPAY For å legge inn penger på kortet må du logge deg på nettbanken din nåværende finansinstitusjon og velge å sende penger til en annen australsk konto via BPAY BPAY transaksjoner tar opptil to virkedager å behandle, så sørg for å overføre for når det ikke er australske helligdager eller helligdager eller helger. BAY er veien. I motsetning til noen andre reisebyråleverandører, belaster OFX ikke for å fylle opp din kort via BP AY, men det er en kostnad på AUD 15 første gang du legger inn penger på kortet. OzForex Travel Card Biller Code er 667 220 og kundenes referansenummer er ditt kortnummer. Du kan konfigurere SMS Alerts, slik at du blir varslet når midler har blitt lastet inn på kortet Du kan også sette opp SMS-varsler for å gi deg kortbalansen din på en daglig, ukentlig månedlig basis. Dette er en nyttig funksjon for å administrere kortet ditt hvis du er borte fra en Internett-tilkobling. Det er verdt å nevne at disse varsler er ikke en faktor i tidszonen forskjellen, så det kan være verdt å sette telefonen på stille når du går i seng. Bytte ut australske dollar til en utenlandsk valuta. Når du har lastet australske dollar på kortet, har du muligheten til å konvertere midlene til en akseptert utenlandsk valuta Dette gjøres via OFX Prepaid nettside online portal Du vil kunne se detaljhandelskursen før du overfører midler som er lastet på kortet ditt til en annen valuta. Godta tilbudet å bruke som en lokal. Hvis du er fornøyd med prisene som tilbys av OFX, godta tilbudet og midlene vil bli konvertert til den aksepterte utenlandske valutaen du velger, og bli tilgjengelig i den valutaen lommeboken. Dette reisekortet kommer med både en CHIP og en PIN-kode. En av de store fordelene med et reisekort er at du får to kort til prisen på ett kort, er lett tapt eller stjålet når du er i utlandet, så det er fornuftig å legge til et reservekort. Hvis det primære kortet er tapt eller stjålet, ta kontakt med OFX og de vil blokkere eller avbryte kortet for deg I samme pust bør de også kunne aktivere backup-kortet. Bare vær sikker på at du ikke holder begge kortene på samme sted - ikke hold begge lommeboken Når du søker om dette produktet, kan du velge om begge kortene har samme PIN-kode eller forskjellige PIN-koder. Et annet godt poeng er at du ikke er ansvarlig for eventuelle falske transaksjoner hvis du blir revet. Du må sørge for at du sørget for at du holdt informasjonen din privat og Det er klart for leverandøren at du ikke bidro til tapet. OzForex reisekortavgifter og - kostnader. OzForex reisekort belaster ikke et reloadgebyr, månedlig inaktivitetsavgift, et gebyr for å ta ut penger i disken eller et gebyr for å lukke kontoen derimot er det en rekke gebyrer og avgifter du må være oppmerksom på når du bruker dette kortet. Bruk av penger i en valuta som ikke er lastet inn på kortet. Dette er flott kort å bruke hvis du planlegger utgifter riktig. Men hvis du ende opp med å bruke i en valuta lommebok som ikke er lastet på kortet ditt, kan du forvente å bli rammet av noen heftige gebyrer og avgifter - som å prøve å handle i Frankrike når du bare har britiske pund lastet inn på kortet Hvis valutaen du ønsker å bruke på er ikke tilgjengelig på kortet ditt, vil kortet automatisk debete midler fra den neste valutaen lommeboken for å betale for transaksjonen. Det er en bestilling pengene blir debitert fra kortet hvis du ikke kan betale i den lokale deigen. Australske dollar. United States Dollars. Great Bri Singapore Dollars. Hong Kong Dollars. Singapore Dollars. Canadian Dollars and. Japanese Yen. Hvis du bruker i en akseptert OFX valuta lommebok som ikke har nok penger til å fullføre transaksjonen, vil du ikke bli informert om valutakursen når midlene overføres mellom lommebøker, så du kan ende opp med å betale mer på valuta i tillegg til et valutaomregningsgebyr på 3 av verdien av transaksjonen. I et annet notat, hvis du bruker i en valuta som ikke tilbys av OFX som en valuta lommebok - si sydafrikanske rand eller meksikanske peso - valutakursen vil bli konvertert av MasterCard til egen rate. ATM tilbakebetaling avgifter. Disse kostnadene er en smerte, men det er bare ett kort i markedet som for øyeblikket ikke gjør Ikke ta betalt for ATM-uttak Dette inkluderer ikke lokale ATM-operatøravgifter. Vær oppmerksom på at på toppen av avgiftene nedenfor, kan du også bli belastet et gebyr av eieren av minibanken. AUD 2 95, CAD 2 95, EUR 2 00, GBP 2 00, HKD 15 00, JPY 210, NZD 4 25, SGD 3 50, USD 2 25.OzFoex Travel Card Limits. There er noen grenser du bør være oppmerksom på når du bruker dette kortet Maksimum og minimum belastning og brukergrenser er oppført i følgende tabell Hvis det mangler et felt fra nedenstående tabell er det ingen begrensning på antall transaksjoner eller totalverdien av transaksjonene. Den 7. april 2015. Takk for ditt spørsmål. Hvis du kommer tilbake til Australia med penger fortsatt på kortet, er det tre alternativer tilgjengelig til deg - Konverter den tilbake til australske dollar og ta ut fra et minibanknotat som avgifter kan gjelde - Konverter det tilbake til australske dollar og bruk det på en hvilken som helst EFTPOS-terminal eller for noen viktige nettbutikker eller - la det være på kortet ditt for ditt neste utenlandske ferie er kortet gyldig i tre år. Den 23. mars 2015. Tverrfallsomregningsavgiften belastes kun når du bruker penger på kortet ditt i en valuta du ikke har, er dette riktig. Ansvarsfraskrivelse - Hive Empire Pty Ltd som ABN 18 118 785 121 gir faktainformasjon, generell rådgivning og tjenester på finansielle produkter som autorisert representant 432664 av Advice Evolution Pty Ltd AFSL 342880 Vennligst se vår FSG - Finansielle Produkter Vi gir også generelle råd om kredittprodukter under vår egen Credit License ACL 385509 Vennligst referer til til vår Kredittguide for mer informasjon Vi kan også gi deg generell rådgivning og faktainformasjon om en rekke andre produkter, tjenester og leverandører. Vi er også en konsernautorisert representant for hele landet Tolstrup Financial Services Group Pty Ltd ABN 51 586 953 292 AFSL 244436 for levering av generelle forsikringsprodukter Vennligst se vår FSG - General Insurance Vi håper at informasjonen og det generelle råd vi kan gi, vil hjelpe deg med å ta en mer informert beslutning. Vi er ikke eid av noen bank eller forsikringsselskap, og vi er ikke et produkt utsteder eller kredittleverandør Selv om vi dekker et bredt spekter av produkter, leverandører og tjenester vi ikke dekker hvert produkt, leverandør eller tjeneste som er tilgjengelig på markedet, slik at det kan være andre alternativer tilgjengelig for deg. Vi anbefaler heller ikke spesifikke produkter, tjenester eller leverandører. Hvis du bestemmer deg for å søke om et produkt eller en tjeneste via vår nettside, vil du få direkte kontakt med leverandør av det produktet eller tjenesten og ikke med oss ​​Vi forsøker å sikre at informasjonen på dette nettstedet er aktuell og nøyaktig, men du bør bekrefte informasjon med produktet eller tjenesteleverandøren og lese informasjonen de kan gi. Hvis du er usikker, bør du få uavhengig råd før du søker om noe produkt eller forplikter deg til en plan c 2017.3rd partybilder er opphavsrett av deres respektive eiere Alt annet innhold copyright 2017 by. Important informasjon om dette nettstedet. er en av Australias ledende sammenligningssider Vi sammenligner fra et stort sett av store banker, forsikringsselskaper og produktutstedere. har tilgang til å spore detaljer fra produktutstedere som er oppført på våre nettsider. Selv om vi gir informasjon om produktene som tilbys av et bredt utvalg av utstedere, dekker vi ikke alle tilgjengelige produkter. Du bør vurdere om produktene som er omtalt på vårt nettsted, passer for dine behov og søke uavhengig råd hvis du har noen spørsmål. Identifikasjonen av en gruppe produkter, som Topp eller Best, er en refleksjon av brukerpreferanser basert på gjeldende nettsteddata. Regelmessig driver analyser opprettelsen av en liste over populære produkter. Hvor disse produktene er gruppert, de vises i ingen bestemt rekkefølge. Hvor vårt nettsted kobler til bestemte produkter eller viser Gå til nettstedsknapper, kan vi motta en provisjon, referansegebyr eller betaling. Vi prøver å ta en åpen og gjennomsiktig tilnærming og gi en bred basert sammenligningstjeneste Men du bør være oppmerksom på at mens vi er en uavhengig eid tjeneste, inkluderer ikke vår sammenligningstjeneste alle leverandører eller alle produkter som er tilgjengelige i t han markedsfører. Noen produktutstedere kan tilby produkter eller tilby tjenester gjennom flere merker, tilknyttede selskaper eller forskjellige merkingsordninger. Dette kan gjøre det vanskelig for forbrukerne å sammenligne alternativer eller identifisere selskapene bak produktene. Vi tar sikte på å gi informasjon som gjør det mulig for forbrukerne å forstå disse problemene. Å gi eller oppnå et estimert forsikringsbudsjett gjennom oss garanterer ikke at du kan få forsikringen. Godkjennelse fra forsikringsselskaper er basert på ting som yrke, helse og livsstil. Ved å gi deg muligheten til å søke om kredittkort eller lån garanterer ikke at søknaden din vil bli godkjent. Din søknad om kredittprodukter er underlagt Leverandørens vilkår og betingelser, samt deres søknad og utlånskriterier. Vennligst les våre bruksvilkår for bruk for mer informasjon om våre tjenester og vår tilnærming til privatlivets fred. .

No comments:

Post a Comment